Advanced Level Radio

Advanced Level Radio | Andrew Ingrman |  PozvánkaPriháška

RÁDIO PRE POKROČILÝCH (ADVANCED LEVEL RADIO)

Dátum konania:  8. a 9. november 2007

Miesto konania:  City Hotel Bratislava

Organizátor:  Asociácia nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska ANRTS

 

Naša asociácia, sekcia komerčných rádií, sa rozhodla touto formou zviditeľniť rádio ako reklamné médium, ako kanál vhodný na zadávanie reklamy a vyzdvihnúť jej výhody.  Cieľom seminára je zvýšiť záujem o rádio, pomôcť pochopiť, že rádio je to silné médium a ako z neho dostať to najlepšie.

 

Prednášajúci:  ANDREW INGRAM – tréningový expert v oblasti mediálneho marketingu

V roku 1992 dostal ponuku od Douglasa McArthura, ktorý zakladal Úrad rádio reklamy /The Radio Advertising Bureau – RAB/ a potreboval “citlivého” mysliteľa so znalosťami z oblasti médií, kvantitatívneho a kvalitatívneho prieskumu a mediálneho plánovania reklamy. Začínal ako strategický plánovač a v roku 1997 sa stal riaditeľom plánovania. Táto organizácia bola vo svojej oblasti jedinečnou, a takou bola aj jeho úloha v nej mal prezývku: “Kapitán Obsah – Captain Content”, pretože spojil argumenty a koncepcie, ktoré v ich marketingu používali na propagáciu rádia. V RABe strávil 14 fascinujúcich rokov a vyjadril sa, že to bola jeho najlepšia práca akú kedy mal.

 The Radio Advertising Bureau (RAB – Úrad rádio reklamy) bol založený v roku 1992 na zvýšenie podielu rádia z výnosov reklamy. Bol to veľkolepý úspech a spolu s ďalšími iniciatívnymi rádiami, mal za následok, že podiel rádia vzrástol z 2% na 7%.

 RAB organizuje tréningové kurzy pre zadávateľov reklamy a ich agentúry.

• poskytuje návrhy, iné pohľady a komunikačné benefity komerčných rádií

• vyzdvihuje efektivitu rádio-reklamu a komunikačnú silu rádia

• ponúka argumenty a odporúčania ako posilniť rádio-reklamu

• upozorňuje na odlišnosti rádio-reklamy a reklamy v TV a v čom je lepšia rádio-kreaivita

Z RABu odišiel v decembri 2005 (aj keď pre nich stále pracuje), a odvtedy pracuje aj na rôznych projektoch – 50% z nich sa týka rádia. Nedávno rozbehol konzultačný projekt alebo tzv. jednorazové semináre v Štokholme, Helsinkách, Kodani, Bukurešti, Ríme, Norimbergu, Kolíne, Osle, Taline a Záhrebe. Pracoval na projektoch pre spoločnosti Ofcom and AGB Nielsen vo Veľkej Británii, a Gulf News broadcasting v Dubaji.

 

1.deň – 8. november 2007 – pre zadávateľov a ich mediálne agentúry

10:00

Privítanie

Cieľ dňa, Predstavenie Andrew Ingram

10:15

Andrew Ingram – Maximalizovanie efektívnosti rádia. Čo nám hovoria o efektívnosti rádia prieskumy?

Ako ľudia počúvajú a aký to má význam pre reklamu. Úloha rádia v multi mediálnych programoch

11:15

Prestávka

11:45

Andrew Ingram – Efektívna kreativita
Čo v rádiu funguje najlepšie a prečo (a čo nefunguje)
Tajná zbraň rádia – sila zvuku
Interaktívne posudzovanie rádio spotov “5 JA” posudzovania kreatívnej reklamy

12:45

Záverečné slovo, pripomienky, diskusia

 

 2.deň – 9. november 2007 – manažment rádia (media representative)

10:00

Privítanie

Cieľ dňa, Predstavenie Andrewa Ingram

10:15

Andrew Ingram – Maximalizovanie efektívnosti rádia. Čo nám hovoria o efektívnosti rádia prieskumy?
Ako ľudia počúvajú a aký to má význam pre reklamu.

Úloha rádia v multi mediálnych programoch

11:15

Prestávka

11:45

Andrew Ingram – Efektívna kreativita
Čo v rádiu funguje najlepšie a prečo (a čo nefunguje)
Tajná zbraň rádia – sila zvuku
Informácie o vývoji The Radio Advertising Bureau (RAB-Úrad rádio reklamy) vo Veľkej Británii
Interaktívne posudzovanie rádio spotov “5 JA” posudzovania kreatívnej reklamy

13:00

Záverečné slovo, pripomienky, diskusia